سبد خرید

No products in the cart.
حساب کاربری
ورود

ورود

حساب کاربری
ورود

سبد خرید

No products in the cart.

قانون و مقررات

شرایط گارانتی

  • همه دستگاه های لپ تاپ لیان تک دارای 10 روز ضمانت تست نرم افزاری و سخت افزاری می باشد
  • چنانچه دستگاه لپ تاپ دچار شکستگی یا ضربه خوردگی شود، شامل گارانتی نمی باشد
  • باطری و شارژر به مدت یک ماه گارانتی می باشد
  • چنانچه برچسب گارانتی مخدوش یا باز شود دستگاه لپ تاپ از گارانتی خارج می شود
  • چنانچه دستگاه باز شود گارانتی باطل می شود
  • بروزرسانی بایوس دستگاه لپ تاپ توسط افراد غیر حرفه ای مساویست با ابطال گارانتی
  • آب خوردگی دستگاه شامل گارانتی نمی باشد

شرایط گارانتی عمومی

مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید. خرید دستگاه با گارانتی لیان تک به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.

تعهدات شرکت

  • پس از زمان گارانتی، دستگاه دارای شش ماه خدمات پس از فروش میباشد.
  • چنانچه دستگاهی علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، مشکل برطرف خواهد گردید.
  • تاریخ شروع گارانتي با توجه به تاريخ فاكتور خريد مشخص میگردد.
  • نصب رایگان برنامه ویندوز و درایور ها در دستگاه

موارد ابطال گارانتي

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد يا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
  • نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اورجینال، برنامه های کاربردی مخرب و یا آلودگی به ویروس که به سخت افزار سیستم آسیب برساند، با نظر کارشناسان شرکت، گارانتی دستگاه را ابطال می نماید.
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر
  • بروزرسانی بایوس دستگاه لپ تاپ توسط افراد غیر حرفه ای مساویست با ابطال گارانتی
  •  

موارد خارج از تعهدات شرکت:  

  • کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمی شود.
  • استفاده نادرست از پورتهای دستگاه و از کار افتادن آنها
  • شکستن، خط افتادن لنز درایو نوری، به جهت استفاده از دیسک های غیراستاندارد.
  • معیوب شدن دیسک سخت، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهانی و یا ضربه به دستگاه.
  • بازیابی رمز عبور بایاس، سیستم عامل و هارد.
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات.
  • نقاط تاریک یا روشن و خطوط افقی و عمودی رنگی روی صفحه نمایش.
  • خرابی پیکسل تا سه عدد در یک اینچ مربع بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده
  • هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه راه انداز سیتم ، نصب درایورها و ….

توضیحات ضروري

  • خدمات گارانتی فقط با ارائه برچسب گارانتی انجام خواهد شد.
  • گارانتی شارژر و باطری برای كليه دستگاه‌هاي ضمانت شده به مدت یک ماه خواهد بود.
  • پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست، تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت می گیرد.
  • به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
  • چنانچه در پی درخواست مشتری دستگاه تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه لپ تاپ بر عهده مشتری می باشد.
  • ارائه فاکتور به مشتری از طرف شرکت و نمایندگی ها الزامی میباشد.

و در انتها کادر متخصص لیان تک آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری و فنی شما می باشد.